BIRAKIN RUJUNUZ BULAŞSIN

BIRAKIN RUJUNUZ BULAŞSIN

Kadınların dünyasında varlığını sürdüren ve tüm gücünü, yaratıcılığını kadından alan URBAN Care, Türkiye’de en çok görülen kanser türlerinden biri olan rahim ağzı kanserinde farkındalık için farklı bir kampanyaya imza attı.

URBAN Care, ocak ayı içerisinde gerçekleşecek ve dijital platformlarda ses getirecek #rujunubulastir projesi rahim ağzı kanserine dikkat çeken yurtdışındaki projenin Türkiye ayağını sahipleniyor.

Selen Kozmetik Yönetim kurulu Üyesi ve Marka Müdürü Selen Yorgun :

"Kadınların dünyasında varlığını sürdüren ve tüm gücünü, yaratıcılığını kadından alanbir firma olarak ucu kadına dokunan her konuya hassasiyetle yaklaşıyoruz.Dünya'da #smearforsmear hereketi olarak ilerleyen rahim ağzı kanserine  smear(bulaştırma) testinin önemine dikkat çekmek için başlatılan sosyal çalışmayı Türkiye'de desteklemek adına #rujunubulastir kampanyasını gerçekleştirdik.Amacımı kadınların en önemli simgelerinden olan kırmızı ruju kişilerin dudaklarına sürüp bulaştırdıktan sonra çekilen video ve fotoğrafları paylaşarak rahim ağzı kanserine karşı farkındalık yaratmak ve 'smear' (bulaşma) testinin önemini sevdiklerine hatırlatmalarıydı." diyor.